آغاز ثبت نام نمایشگاه رینوتکس تبریز

رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز از آغاز ثبت نام برای حضور در این رویداد علمی خبر داد.

آقای کریملو اظهار کرد:  نمایشگاه رینوتکس ۱۷ تا ۲۰ آبان در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و افراد و شرکت‌های علاقمند برای حضور در آن از امروز تا پایان مهرماه فرصت دارند در سایت رسمی به نشانی Rinotex.ir نام نویسی کنند.

وی اضافه کرد: صاحبان ایده نوآوران، فناوران، شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، سرمایه‌گذاران، مراکز ارائه دهنده خدمات تجاری سازی و مشاوره کسب و کار و سازمان‌های حمایتی در سراسر کشور می‌توانند در این رویداد علمی و فناوری ثبت نام کنند.

آقای کریملو ادامه داد: بزرگترین رویداد تجاری سازی، نوآوری و فناوری در پنج بخش ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی، فروش محصولات و خدمات دانش بنیان، خدمات تجاری سازی و مشاوره و ارائه نیازمندی‌های فناورانه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: جذب و پرورش ایده، شبکه سازی، تجاری سازی، نشان سازی و ارتقای فناوری صنایع کشور از جمله این اهداف است.

وی همچنین به زون بندی تخصصی کاربردی این رویداد نیز اشاره کرد و گفت: یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز در زون‌های خودرو و حمل و نقل، صنایع دفاعی، صنایع خلاق، شهر هوشمند، نفت، گاز و انرژی، لوازم خانگی، سلامت و بهداشت، صنایع غذایی، محیط زیست، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی، صنایع معدنی و ساختمانی و نوآوری و فناوری‌های آینده برپا خواهد شد.

آقای کریملو بخش دانش آموزی را از رویداد‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این بخش تحت عنوان اینوفست و در سه سطح هوش مصنوعی، هواوفضا و رباتیک برگزار می‌شود.

در دهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز در سال گذشته ۷۱۰ طرح ثبت نام شد و پیش بینی می‌شود امسال حداقل یک هزار طرح در یازدهمین دوره نمایشگاه حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار